05 sierpnia 2012

wianki, wianki i jeszcze raz wianki


Ostatnio mam fazę lnianą, co spowodowane jest pewnie latem i upałem i tak oto zrobiłam wianki- baza dłuższy czas przeleżała w pudle, aby mocy nabrać. No i się wreszcie doczekały. Cała niedziela upłynęła pod znakiem śmiecenia na tarasie, bo bałagan zrobiłam nieziemski. Efekty poniżej.

Wszystkie wianki są do sprzedania, więc jeśli ktoś chciałby zrobić sobie lub komuś prezent, to serdecznie zapraszam

Wianek z mchu
sr. 20 cm , cena 45 zł + przesyłka







Wianek wiklinowy z lnem
sr. 20 cm , cena 45 zł + przesyłka 







Wianek wiklinowy jeans z lnem
sr. 20 cm , cena 45 zł + przesyłka 









Wianek z ceramicznym oczkiem
sr. 20 cm , cena 35 zł + przesyłka 






Duży wianek lniany
śr. 30 cm, cena  75 zł + przesyłka.






a tu bonus, Grażka przy robocie, zrobiła dekorację- gałąź

kwiaty papierowe





i jej ogromny wianek z kwiatów papierowych, który ozdabia jej sypialnię









3 komentarze:

  1. śliczne wianuszki a ostatni prawdziwe cudeńko :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No cuda po prostu! ... ja też pozostaję ostatnio się w wiankowych klimatach, pozdrawiam serdecznie Jenouvelle

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszęęęęę, bardzo proszę, napisz jak zrobić takie kwiaty papierowe i lniane. Zobaczyłam je kilka dni temu, próbuję i próbuję i nic. Zakochałam się w nich i żyć nie mogę. Wianki jak marzenie.

    OdpowiedzUsuń