11 listopada 2012

Dostałam prezent




Dostałam prezent, który skłonił mnie do zrobienia etui. Wykorzystałam filc, dekory z filcu NUNO, jedwab i Swarovskiego. Wszystko obszyłam lnianym sznurkiem.
Jak coś dłubie w szmatkach, to mąż ma ze mną niebo, wtedy możemy spokojnie obejrzeć jakąś głupią sensację, nie protestuję, nie krzywię się, a jestem obok- tyle, że nie patrzę. Jednak chyba jemu to nie przeszkadza...











Poniżej przepis na przepysznego łososia z piekarnika. Wyjątkowo delikatnego i soczystego, a przepis ten stworzyłam przez przypadek, żeby nie powiedzieć, że przez błąd. Kiedyś szykowałam go na obiad i nie spojrzałam na butelki, zamiast skropić rybę oliwą, skropiłam octem winnym. Okazało się to strzałem w dziesiątkę.



Przepis
Filet bez skóry pokroić w dużą kostkę i ułożyć porcjami na kawałkach folii. Przyprawić ziołami, solą, skropić octem winnym i położyć kawałeczek masła. Wszystko zawinąć i odstawić na godzinę do lodówki.
Po tym czasie wyłożyć paczuszki na blachę i piec w 200 st.C ok 20 min.
Dzisiaj podałam go z bukietem warzyw, do których zrobiłam sos śmietanowo-serowy z czosnkiem, który pasuje też do łososia.
Polecam, mniam, mniam:)







4 komentarze:

  1. Narobiłaś mi ochoty na tego łososia:)) Fajnie, że pokazałaś znowu typowo TWOJE ozdóbki filcowe:)
    Anetko, proszę usuń te obrazki, pewnie nie wiesz, że je masz. Wejdź w utawienia, potem posty i komentarze, potem zobaczysz "włącz weryfikację obrazkową" kliknij NIE.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za przemiłe słowa- to tak ogólnie do wszystkich to kieruję:) i zmieniłam ustawienia i już nie będzie weryfikacji obrazkowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta jak sie robi sos smietankowo - serowy? Z tym łososiem to super pomysł bo mi cos wyglada ze to sie robi 5 min. a smakuje wybornie... ale ten sos.... Daj przepis.Etui cudne.
      Usciski

      Usuń
  3. śmietana kremówka, najlepiej z kartonika, do tego ser mozarella lub inny ciągnący się. Gotować na wolnym ogniu, aż ser się rozpuści, dodajemy wyciśnięty ząbek czosnku , sól i przeprz do smaku, mozna dołożyć szczypiorek lub czosnek niedźwiedzi- to takie zielone suche paprochy lekko słodkawe ( ja dodałam).

    Przepis jeszcze lepszy, to zamiast sera mozarella wrzucić ser pleśniowy- gongonzola, lazur i wtedy juz bez czosnku- też bardzo pasuje. TYlko wtedy trzeba uważać z przyprawami:)

    OdpowiedzUsuń